Továbbra sem lehet tudni pontosan, mekkora összeget tett ki Karácsony Gergely kampánybüdzséje az előválasztási kampányban. Amit tudunk: a Párbeszéd társelnöke által létrehívott Kilencvenkilenc Mozgalom Egyesület, az ugyancsak általa gründolt Mindenki Budapestért Egyesület, Budapest Főváros Önkormányzata és a pártja 2019. április 15. és 2021. október 11. között majd 145 milliót költött el a Facebook-oldalán, amelyből csupán az ellenzéki miniszterelnök-jelölti kampányra ment 114 millió. A közösségi oldal mellett a Google adatai szerint is a Kilencvenkilenc Mozgalom dominált a Karácsony-féle hirdetéseknél: július óta bő 26 milliót költöttek.
Budapest vezetése eladná a Városháza épületét
Nagy port vert fel a napokban az a hír, hogy vevőt keres a Városháza hatalmas értékű, műem- léki védelem alatt álló épületegyüttesére a főváros vezetése. Karácsony Gergely főpolgármester számos ötlettel előállt már a Városháza hasznosí- tására, Budapest Város Önkormányzata legérté- kesebb ingatlanának dobra verése azonban eddig elképzelhetetlennek tűnt.
Jótékonysági est
Szent Márton napjához kapcsolódóan jótékonysági estre invitálták minden érdeklődőket, november 13-án a Pasaréti Közösségi Házba. A bevételt teljes egészében a Regőczi Alapítványnak utalják át.